0
0
Кошик
Ваш кошик порожній :(
Це ніколи не пізно виправити :)

Гарантія на меблі в КактусМеблі

Гарантія на меблі в КактусМеблі

Гарантія на меблі

У нашому магазині виконується гарантія від виробника. Для отримання повної гарантії на меблі Ви можете отримати послуги нашого фахівця зі збирання. Покупець може втратити право на безкоштовну гарантію, якщо з моменту покупки і до моменту отримання, а також перевірки на комплектацію і цілісність пройшло вже більше 3-х робочих днів. Терміни гарантії обслуговування встановлені безпосередньо виробником, але не більше ніж 60 робочих днів.

 

До не гарантійного обслуговування відноситься: розболтані петлі, тріснуті механізми (подряпини та тріщини, яких виникли в процесі експлуатації), деформації або поломки меблевих деталей, які були отримані в процесі експлуатації з порушеннями правил користування, природне зношування меблів та її комплектуючих. На меблі, зібрані Клієнтом, самостійно гарантія не поширюється. Умови гарантійного обслуговування. При настанні гарантійного випадку, всі дії щодо заміни або ремонту товару (меблів) проводяться за рахунок покупця (винесення з приміщення, доставка товару на склад продавця, повторне піднесення, повторне складання).

 

Обмін / Повернення товару:

  • Обмін та повернення як якісного, так і бракованого товару можливе протягом перших 14 днів після покупки.
  • Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів як належної, так і неналежної якості однакові.

 

Повернення або доставка для обміну товару на склад продавця здійснюється у такий же спосіб, як товар був доставлений покупцю, або будь-яким іншим, зручним покупцю, за його рахунок. Повернення коштів за товар може бути здійснене на банківську картку, рахунок, готівкою у нашому офісі або вдома/в офісі клієнта.

Можливі причини повернення або обміну товарів, придбаних у нашому інтернет-магазині:

  1. не підійшов розмір, колір, габарити, форма та інші причини, через які товар не може бути використаний за призначенням.
  2. товар бракований, несправний і може бути використаний за призначенням.

 

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після придбання при дотриманні наступних умов:

  • Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень.
  • Товар не збирався та не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  • Збережена цілістю упаковка товару та всі її компоненти.
  • Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та заводське маркування.
  • Пред'явлено товарний чек або накладну, що підтверджує факт купівлі товару у нашому магазині.
  • Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки та оплачується покупцем.

 

При отриманні товару (меблів) замовник зобов'язаний/має право:

 

  • Присутня при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
  • Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує.
  •  Оглянути всі скляні елементи (зокрема і дзеркала) щодо цілісності (сколи, тріщини, подряпини тощо. п.).
  • Оглянути всі фасади на предмет різних дефектів (подряпини, сколи тощо).
  • Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість тощо згідно бланка замовлення. Заміна вищезгаданих деталей після прийняття товару (меблів) відбувається за рахунок замовника.

 

Поверненню/обміну не підлягають такі товари:

 

  • Знижені в ціні товари.
  • Зібрані чи пошкоджені після придбання товари.
  • Матраци (без упаковки/з порушеною упаковкою або вживані).
  • Товари, які виконувалися або привозилися на індивідуальне замовлення.

Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене під розміри та/або у тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)).

 

Розрахунок з покупцем проводиться з вартості на даний момент його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця та перевірки цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.

 

Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України. Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців (9 Затверджено наказом Міністерства зовнішніх торгів). .

icon_viber icon_teleg icon_callback icon_email icon_mes icon_whatsapp icon_skype
Онлайн курсы IT